God natt!

godkväll alla! sitter och kollar på en rolig film på 3:an det handlar om en spansk tjej som blir barnflicka/städerska hos en rik vit familj, Och de händer massa roliga saker. Kommer tyvär inte ihåg va den heter men bra är den.

ah är helt slut från snöskottningen säger jag bara jobbigt! kommer säkert inte kunna gå imorgån för ja kommer ha så ont. hihi
i morgon ska ja till min pöjk MYSIGT! men innan jag ska till honom så ska ja följa med min vän sanna till ungdomsmottagningen som ja skrev tidigare i de andra inlägget! :) och på onsdag ska jag gå på bio med min lossas mamma de ska bli trevligt :)) berättar senare vad vi ska se de får bli en liten överaskning för er :)
har fått många nya läsare idag ser jag! och de är jag tacksam för och glad över, komentera järna om va ni vill veta och va ni tycker jag ska skriva om :)

men nu ska jag gå och sova ska upp tidigt i morgon! Godnatt på er alla! :))

(K) Jennifer

Kommentarer
Postat av: Mamajay

sv; oki doki :)

2010-02-22 @ 22:34:16
URL: http://mamajay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0