Färdigskottat!

Ah då har man nyss skotta färdigt tog tre timmar riktigt jobbigt. men får ju pengar fört!

helgen har varit bra, festen i lördags va rolig trevligt folk och allt vi gick hem rätt så tidigt för vi va trötta och dennis lite små full. och igår så åkte vi till daniel och kollade på en fillm men hann inte se klart på hela för ja va tvingen att ta bussen hem. sen så börja gustav spy hemma och sen lucas så alla har typ magsjukan hemma men som tur är har ja klarat nig än så länge! :)

de är lov nu i en vecka så najs kommer de att bli, I morgon ska ja med min kompis till ungdomsmottagningen hon ska ta ur sin p stav och sätta in en ny! :)) sen så i veckan ska ja självklart träffa min pöjk! <3

ska gå och plocka ur diskmaskinen och sen så ska ja fixa lite bloggar senare om ja har tid! :)

(K) Jennifer.

Kommentarer
Postat av: Sanna

haha , yeah (Y) .



jag kommer dö .. xD

btw, kommer du hit innan , eller ses vi inne i stan ? .

det är OP-vårdcentral vi ska till vettu . ;P

2010-02-22 @ 20:04:58
Postat av: mamajay

hej, vill du ha en ny design lr en header?

2010-02-22 @ 20:10:23
URL: http://mamajay.blogg.se/
Postat av: elinn

vilken härlig blogg :) ta gärna en titt hos mig, imorgon kan man vara med och tävla om ett skitläckert smycke :)

2010-02-22 @ 20:35:54
URL: http://thedarkbeauty.blogg.se/
Postat av: elin

sv: tävlingen och allt vad man ska göra och hur smycket ser ut kommer upp i min blogg imorgon eftermiddag så håll ögonen öppna då :)

2010-02-22 @ 22:18:31
URL: http://thedarkbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0