Bror städar

hejsan alla är hemma nu! :) ,
jag sitter och kollar på när min bror städar och möblerar om sitt rum, blir riktigt bra faktiskt! :)) efter att han är klar ska jag gå och kolla om det finns någon bra film som jag ska kolla på, är på film humör!

Har ju då varit hemma hos dennis hela helgen mysigt! vi har dock inte gjort så mycket gott ut och gott, shopa och sen bara kollat film. :)) Alltså inte så mycke.
Imorgon börjar skolan igen :(( inte roligt vill ha lov längre! men som tur är de bara 3 eller 4 veckor sen är det lov igen, Najs som fan! :))

ja har inte så mycke mer att skriva om! Mer än att jag hoppas att alla haft en bra helg för de har jag! :))
men jag bloggar antagligen senare för nu ska ja nog gå ner och kolla på en film.


(K) Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0