5 december Vad är kärlek?

Hej alla :)
skrev inte igår hann inte blev inringen till jobbet. och sluta 9 och va hemma 10 så va as trött.

vad är kärlek?
Det kan ja inte svara på för alla tycker olika. men kärlek för mig är när min familj mår bra när ja mår bra när min pojkvän mår bra. och när allt är bra. och självklart när alla mina vänner mår bra. och när allt ar bra och ja är lycklig och folket runt omkring mig är de då är det riktig bra kärlek! :)
och självklart när ja vet att min familj, och mina vänner älskar mig.

Min dag!
min dag va ganska vanlig va i skolan till kl 3 hade barteknik på slutet. sen när ja sluta gick ja upp på stan och fikade jag med daniel,jossan,lovisa,och simon. sen tog ja bussen hem kolla på de sjuka pogramet ung och bortskämd. pratade i telefonen med en vän och sen min pojkvän. de va vell det som hände unde min dag den 6 dec.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0