Snart läggdags.

Jag är trött som fan men måste skriva lite mer de bara kliar i fingrarna när man har något att skriva om. Kollade nyss på Andra Avernyn tycker om det pogrammet sjukt mkt. Finns ingen bättre serie.
Har pratat med mamma idag ochså om Smilla, Hon åkte till sjukhuset i göteborg för att hon skulle hjörtkontroleras dom skulle söva henne och massa grejer.Så dom åkte i måndags morse och kom hem idag runt 18.00 allt hade gått bra förutom att sätta dit en insändare, en insändare sätter man på handen eller i armvecket eller på foten eller på huvudet. hon hade för små blodkärls så de gick inte och sticka henne någonstans men till slut gick de att sticka henne i huvudet.
Men resten av undersökningen och allt gick bra dom kommer få information om 1 vecka och då kommer jag och mamma och hennes man reda på mer vad som händer. Så fort ja vet något så kommer ja skriva de så ni får reda på vad som händer. Men nu ska ja verkligen gå och sova är svin trött. god natt och sov gott alla!

/ Jennifer.

ökfgöl
Glad Smilla efter att ha fått ett plåster på huvudet efter sticket i huvudet. hon är så underbart söt så man håller nästan på att dö. :) <3


Kommentarer
Postat av: carolin

tack så mycket :) mm tänkte kika in i den lite nu :)

2009-09-09 @ 07:26:43
URL: http://cna.blogg.se/
Postat av: elinor

en sak jag inte förstår mig på är folk som frågat dig varför du inte skäms över lilla smilla. jag skulle skämmas mer för att vara personerna som säger en sådan sak, människor utan känslor tar jag tummen ner på (N)! smilla är annorlunda, unik. men inte på ett dåligt sätt.. hon är en på miljonen, alltså är hon oerhört speciell. kämpa på nenne, &bry dig inte om vad vissa människor säger, jag förstår dig.. vissa går över gränsen, men tänk på att det är DOM som ska skämmas, inte du. för smilla är något att vara stolt över!



och kom ihåg nu jennifer.. jag ska träffa gullungen =)<3 pussss saja!

2009-09-12 @ 19:25:44
URL: http://elinorr.blogg.se/
Postat av: Felicia

Shit vad fin syster du har,du har verkligen INGENTING att skämmas över näre gäller din bedårande syster <3!



Ta ingen onödig skit, stå på dig!!

Kram<333

2009-09-15 @ 11:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0