God morgon!

God morgån allt folk kul att de är så många som läser min blogg men de skulle va kul med lite komentarer ochså :)
ska åka till mamma idag och hälsa på smilla och hämta min platttång! sen så ska ja ta bussen hem till min underbara pojkvän som just nu är på en fotbollsmatch och spelar hoppas de går bra för honom :)
har inte så mkt mer att skriva idag har inte hänt så mkt. Och kommer inte hända så mkt ska bara hem te Dennis och mysa och kolla på ensam mamma söker tycker fan om de pogrammet as mkt fattar inte varför men de är fett bra iallafall. Vi kommer säker baka nån kladdkaka eller något sen. om ni vill ha reseptet på min och Dennis speciella kladdkake resept så är de bara att säga till ;)

Kramar Jennifer.


Kommentarer
Postat av: Klint - Att vara tjej på Fordonsprogrammet

Sv; Jag förstår det! Det är inte kul alls! Min pappa är också ihop med sin "flickvän" än! Och det är samma sak än. Så jag undviker att åka dit, det är inte kul alls att åka dit, särskillt inte när min pappa inte ens är med mig :(

2009-09-13 @ 16:02:57
URL: http://klintt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0