Arg!

Igår va de en sån dag, som ja kunde fan nästan sjuta några i min klass.
Dom stog och garvade åt en döv kille i skolan som haltade när han gick han har ett ben som är kortare än det andra och så är han döv och har någon diagnos som kanske dawn eller något sånnt.
och några i klassen stog och garva som as åt den stackars killen som inte hörde va dom sa. och det tycker dom va ännu bättre så dom kunnde snacka mer skit om hur konstig han var och då till sluta vart jag så arg att ja skrek åt dom att dom lika gärna kunde komma hem till mej och garva åt min syster eftersom hon ochså har en diagnos.
Och då tyckte dom inte de va samma sak eftersom hon va bebis och min syster men de är ju precis samma sak så ja och en annan tjej i min klass har syskon som har Diagnos. och vi vart så jävla arga så är sjukt trött på att folk säger saker och inte tänker på att det kanske sitter människor runt om dom som har diagnos barn i familjen.
ja eller va tycker ni om de ?! tycker inte de är okej alls.

Annar igår kom min underbara pojkvän hem till mig och myste vi kolla tv och käka kladd kaka. ja va och träna ochså skit kul och jätte skönt för musklerna har värdens träningsvärk idag men det gör inte mig ett dugg då vet jag att jag har ansträngt mig. I morgån så ska än av mina bästa vänner komma hem till mig och vi ska bara ta de lugnt och mysa :)

Hoppas ni alla mår bra jag mår bra! ;)

Kramar J


Kommentarer
Postat av: Klint - Att vara tjej på Fordonsprogrammet

Sv; Tack så mycket :D

Jag gjorde om den lite!

Jag ser dig aldrig inne på msn föresten, du ville väl att jag skulle hjälpa dig med header? :)

2009-09-17 @ 15:20:32
URL: http://klintt.blogg.se/
Postat av: Klint - Att vara tjej på Fordonsprogrammet

Sv; Okej! Men du kan ju skriva till mig på bloggen när du kan logga in på msn, så ska jag försöka göra de då med :)

2009-09-18 @ 12:40:32
URL: http://klintt.blogg.se/
Postat av: Klint - Att vara tjej på Fordonsprogrammet

Sv; Okej, men jag ska försöka logga in ikväll då, så kan jag försöka fixa till din header :)

2009-09-18 @ 14:06:52
URL: http://klintt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0