SMILLA :D <3





I natt kl 01.38 föddes min lillasyster Smilla :) så sjukt jävla söt är hon :)

idag har ja vaknat hemma hos julle och fått ett mms och de va en bild på smilla, så vi käka frukost en drog ja te bb och kollade på henne så liten va hon och sjukt söt :)
sen så kom pappa och hämta mig och vi åkte och handla grejer te min lillebror som ska ha sitt kalas på söndag :)
sen åkte vi till hanns jobb i kumla och sen åkte vi och handla mat.
och nu sitter ja hemma hos mamma har nyss varit ute hos hästen och gått ut med hunden :) så aah nu ska ja vara häst och hund vakt tills i morgån :)
i morgon kommer min älskling hem ochså :) ska träffa honom då :) mys på de :D <33

och igår åkte ja hem te julle och vi red ja fick rida min lilla söta nordsvensk travare
VITTRA :D så mysig hon är och söt :)
vi red en lång ritt i skogen de va mysigt :) och pysla om dom en massa i stalle :)
 sen åkte vi hem te henne och kolla tv och myste :) hennes lillasyster hade baka godis åt oss så vi satt och tjocka framför tv :D

men ska dra nu och kolla om de finns något gott att äta är as hungrig :D



/ kyssar J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0