kåt och glad kexchoklad :D

Ojoj vakna kl 5 i morse för ja drömde något läskigt så har typ inte kunnat somna om efter de så klippte lugg på mig då i morse typ halv 8 eller nått vart fan bra (:
ska fixa en bild på de som ja ska lägga upp i veckan :D
sen så tog ja 09.13 bussen till skolan va inne i stan kvart i 9 och freddy satt och vänta på mej  (:
sen så gick vi te skolan hade mentorstid och sen så har vi haft vanliga och tråkiga lektioner ^^,
sen så har ja snacka me andré så vi ska dra den 6 februari och köra laser game eller vafan de heter så dom som ska me är Jonte,oskar,andre,jag,johan, mårten och felix så ska säkert någon mer med menmen vi ska iallafall köra :D
kul som fan ska de bil :D
har inte gjort så mkt nu när ja är hemma ska plugga lite tror ja om ja orkar :D

aja pallar inte skriva mer nu :D skriver nog i morrån :D

/ kyssar J


Saknar min skrutt så jävla fucking mkt  :O
ska va me henne hela helgen mys som fan :D !!! <333333





Vännen du betyder mkt för mig kan snacka me dig om allt ! du är guld värd (: <3

Kommentarer
Postat av: Emma<33

Saknar deeeejj Meeeddd !!!!! <3<3<3<3<3<3<33<3<3<<3<3<3<333

2009-01-26 @ 18:19:26
Postat av: Liinuuus

byt ut mig mot han?

2009-01-27 @ 08:40:42
URL: http://linos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0