Fredag i morgon :D

Sorry alla att ja inte skrivit blogg på ett tag men har verkligen inte orkat ,
 de är fan jobbigt att börja skolan igen nu när man har haft lov i en vecka.
så har inte orka gjort så mkt men de här är vell de som har hänt ;)

Tisdag!
Gick upp drog te skolan, hade de rätt så roligt i
skolan hade några utbytesstudenter där så man
va tvungen att snacka engelska de gick ju inte så
bra och så sa  våran lärare att ja skulle ta hand om
en av dom så hon och ja gjorde glass och majonäs,
 de va fan as jobbigt att snacka me henne på engelska för att ja suger på de.. (A)
så aja sen så satt ja me Linn och väntade på polacken.
sen drog ja hem och sov typ.

Onsdag!
Gick upp fixa mig drog te skolan, utbytesstudenterna
va här idag igen men ja slapp ta hand om dom för ja och
freddy skulle laga elvevmaten och de gick bra :D vi gjorde
kalopps eller hur de nu stavas kul va de och vi fick massa beröm :D
sen så fick ja och freddy stycka 2 var kycklingar de
gick ochså bra och de va fan lite kul :)
sen så åkte ja hem och städa eftersom Älsklingen,
skrutten och Emil ska hem te mig och sova hos mig på fredag så ja städa as mkt.
sen så skulle ja gå och lägga  mig kl 20.00 men de
blev inte så . för älsklingen skicka sms och sa att han
 kanske hade brytit handleden, så kunde inte somna fören vid 11 eller något sånt .

Torsdag!
Vakna gick upp fixa mig drog ut te bussen och nu
sitter ja på datakunskapen och har tråk.
men aja skriver mer när ja kommer hem om
ja orkar ska träffa skrutten efter skolan så vet inte när ja kommer hem :D
så ha en bra dag alla :D !!


/ kyssar J

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0