Adore you!

just nu sitter ja i soffan och pluggar lite engelska ska fixa en låt text tills på torsdag på engelska och lämna in den te min lärare!
så de blev Lil´rain adore you.
vaknade i morse av att mamma eller micke starta bilen sjukt ireterande!!!!
sen så gick ja upp satte på mig kläder sminkade mig och drack ett glas oboy :D
sen så drog ja ut och väntade på bussen. kom te skolan till kl 8 och hade kök hela dan så har lagat massa mat som vanligt! fick göra massa äckelmaträtter idag med fisk fan va de va äckligt! sen så tog ja 10 över 2 bussen hem och aah gör inget nu men funderar på om ja ska ut och springa måste ju fan börja träna igen kan ju inte bara gå omkrig och inte göra något!
och så har Jane ( pappas brud ) anmält mig te vårruset man ska typ springa 5 km eller något sånt xD fett jobbigt men ja ska fan vinna över henne :D
får se hur de går :D hoppas de går bra (A)
aah men ska inte skriva mer idag har ju inte hänt så mkt mer :D

/ kyssar J


Kommentarer
Postat av: Emma <3

Haha jag ska oxå springa våruset xD kan jag springa med er då?? xD <3<3<3<3 ILYv<3

2009-02-03 @ 18:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0