Sorry :/ <3

Asså sorry att jaah inte har skrivit på en vecka men jaah har fan inte hunnit har fan gjort as mkt grejer de har varit dans , fotboll och massa mkt Robin (A) <3 så jaa har inte hunnit ^^

assså shiit va de har gått fort nu är de ju fan vinter snart och de känns fortfarande som om jaah nyss har fått sommar lov ^^ fett fort har de gott iallafall . hafft de fett jobbigt me vissa och så har jaah haft de fett bra me andra :)
Asså satt och tänkte på de i går att man gör väldigt många misstag i sitt liv och en av mina största misstag är att jaah började bråka med värdens bästa vän asså han gjorde fan allt för mej ne men vi va as tajta och sen så blev de bara massa bråk och nu snackar vi inte ens me varandra längre :/ önska verkligen att jaaah hade betett mig mkt bättre och att jaah inte skulle tycka så synd om mig själv och kolla hur han modde aja gjort är gjort men jaaah ångrar de , :/ .
oj sorry att jaag bara svamlar om massa saker men va tvungen att få ut mig de här , i morrån kommer baby hit fett mys kommer de bli älskar honom 090908 då blev de vi :) <3

puss <3


rosa blomma 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0