VinterLov :D <3

Aa idag så gick ja upp kl halv sju, trött som fan fixade mig och sen så drog ja till bussen de regnade ute så
de va igentligen ingen ide att fixa sig för hårer blir ju endå cp av regnet.
Aah men skit samma..
Sen så när ja va i skolan så skulle vi tydligen fika så Ella och ja drog till donken och köpte kaffe :)
mys de va tända ljus där inne massa mys^^
sen så skulle alla dra te kyrkan och lyssna på fucking skolkören .
dom sjöng bra men de va så jävla långtråkit att sitta där.
sen efter så sa ja hej då te Ella och drog med Freddy,Jessica,Bea, och Linnea till marieberg och handla
julklappar mys va de med :)
sen så när ja hade handlat klart så palla ja inte vara kvar för dom hade typ as mkt att fixa
så Freddy följde me mig in till stan igen :)
snacka lite med Älskling i telen ochså !
sen så gick Freddy och ja och köpte lakris för ja är så jävla tokig i de (A)
Sen så när ja väntade på bussen med Freddy så kom Hanna så ja snacka ja lite med henne.
Satt och vänta på bussen i 20 minuter för mkt för den va fett sen vart as förbannad ..
så vart as sur sen så kliver Sara på bussen  och allt vart mkt gladere och bättre :D
sen hon som körde bussen körde as sakta så sara och ja vart ireterade och skrek på henne att hon skulle köra snabbare ! de va lite kul :D
aah sen så när ja kommer hem så är min lillebror lite crazy och springer runt i sin jävla spiderman dräckt!! han har önskat sig en turtels dräckt ochså ( eller hur de nu stavas) så söt så ^^ 
och snart så ska ja börja städa mitt rum de behövs man ser fan nästan inte mitt golv och då är de illa (A) hehe :)
aja sen så ska ja vell bara nörda datan för felix är inte hemma så får datan för mig själv :D najs!
ska sova as länge i morgon om inte ja och min farmor ska på marieberg :) mys!
aja orkar inte skriva mer nu!

Puss på er alla !
Älskar min Linus även om de blir lite knas ibland <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0