Skolan!

Japp sitter nu i skolan -_-'  är 2 timmar för tidigt börjar 12 men nu är de så att de går f*n inga bussar så ah det sög ju.

Men iallafall till de som är mer intressant. Va på jobbet igår på introduktion as kul :D
så på måndag ska ja på en till introduktion sen får jag börja jobba :) gött!

Idag sen när ja slutat skolan ska jag till Bästa vän och han ska hjälpa mig med att fixa musik te min mp3. För vi ska till sthlm i morgon med halva hotellklassen och besöka coola hotell och sen icebaren. AS KUL :D
Efter det ska jag övningsköra med mamma får se hur det går XD första gången ever !! haha
Efter det ska jag träna. Så det händer ganska mycket idag.

Men ha de gött alla! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0