hemma!

Jag och jane ( som pappas sambo heter) kom nyss hem från bion. Filmen vi såg va grymt bra vi garva som bara den vissa stunder och ena stunden ville man börja gråta för de va så gulligt och lyckligt. Filmen vi såg va valentains day :))  lät värt att se. kan rekomendera den till er alla!
och nyss så åt ja upp all daim glass som fanns kvar och de va inte mkt kvar :/ 
men de är ju positivt då blir man inte så jätte rund om magen hihi!
I morgon blir de ju som sakt äntligen pöjken min så de ska bli mysigt :))
Och på fredag blir det degefrs och träffa underbara Linnea :D <3

men nu ska ja gå och vänta på att min pöjk ska ringa!
Ha en bra kväll :))




(K) Jennifer




Kommentarer
Postat av: elin

tävling nummer 2 är nu uppe i min blogg:) ett fint vårhalsband står på sin tur att bli utlottat, ta chansen och vinn :)



http://thedarkbeauty.blogg.se/2010/february/vinn-ett-halsband.html

2010-02-24 @ 22:43:12
URL: http://thedarkbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0