Hemma hos mamma!

Hej är hemma hos mamma nu! :)) åkte hit runt halv 12 i morse eller förmiddags eller vad man säger. Vi har pratat massa skit som vanligt + att vi har baka en jätte god kladdkaka, vi har också lekt med Smillas hår, vi har satt upp en liten toffs, hon är jätte jätte gullig i det :))
Ska ta tio i 5 bussen in till stan,jag ska köpa hårfärg och sen träffa pöjken min och åka hem till honom, för i morgon blir de shopping och Degefors! :)) träffa underbara Linnea! 

Just ni sitter jag här och bloggar, medans mamma försöker söva smilla, hon är envis idag! hihi
men ja ska gå från datan, för mamma ska föra över pengar till mig! YAY :)).
Bloggar senare när jag är hemma hos Dennis.





(K) Jennifer

wee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0