december 1 om mig!

sorry alla glömde att datan hos mamma har inge internet så kunde inte börja blogga. på min lista men skriver nu 4 listor.

om mig
Jag heter Jennifer Cathrine Norgren och är snart 18 år om ca 27 dagar. ha massa syskon, älska min familj. gå hotell och restuarang pogramet sista  året tar studenten våren 2011!
har haft pojkvän sedan typ två år tillbaka. finns inte så mycke mer att säga men fråga om ni vill veta mer.


Min första kälek
min riktigt första kärlek heter martin. vi va tillsammans från och till vi va jätte bra vänner mellan allt och nu har vi ingen kontakt alls.

Mina föreldrar
Min mamma heter Cathrine Ålund är 41 år och bor ihop med sin kar mikael ålund, och varannan vecka har hon 5 barn att ta hand om och sen den andra veckan ett barn. Hon är gravid så kommer en till unge.
min pappa heter Magnus Norgren är 40 år och bor ihop med sin sambo Jane Lindgren och dom har 3 ungar varannan vecka och inga den andra veckan.
min mamma och pappa har varit gifta en gång i tiden och då va dom gifta i 14 år.

Det här åt jag idag
Idag till frukost har ja ätit två mackor och tomtegröt. till lunch fika jag hos sandra som fyllde 21 och till kvällsmat har ja ätit fläskfile gryta med ris och sallad. och nu till kvällen blir det cola och chipps.


så där har ni fått lite på en gång ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0