9,10,11,12,13

jag har legat sjuk och är fortfarande sjuk så har inte orkat sitta vid datan och blogga men nu ska jag ta mig en ansträngning att göra de. :)

9 dec min tro!
jag du vad ska man skriva här ja tror inte på gud eller något liknande. Orkar inte med tron till något. men en sak tror ja på och det är KÄRLEK, om det är något man kan tro på, ;)

10 dec Det här hade jag på mej idag!
Ja eftersom jag är sjuk så har ja haft på mig mina jätte mysiga tofflor, mjukisbyxor och en tjocktröja inge intressant tyvär :I

11 dec Mina syskon!
Ja gud denna lista kan bli lång haha nej då! har 3 lossas syskon 2 helsyskon och 2 halvsyskon.
mina tre halvsyskon är Sandra 21 år och är pappas sambos dotter, den andra är Felicia 18 år också är pappas sambos dotter. Sen är det den tredje Gustav 10 år som är mammas kars sån. Mina två halvsyskon är Smilla på 18 månader och sen Cesar som kommer födas om max 1 månad och det är mammas barn tillsammans med hennes kar. Sen då till mina två helsyskon Felix på 15 år och Lucas på 7 år, vi har samma mamma och pappa.
Hoppas ni inte blev förvirrade ;)

12 i min handväska!
ja i den så finns det alltid en tändare med
 Elvis
 Marelyn Monroe,
 läppglans
 busskort
 plånbok med elvis
 nycklar
 sen så ligger de massa annat beroende på vart jag ska. :)

13 dec Min vecka!
ja vet inte hur den kommer se ut för är sjuk men hoppas ja är frisk på torsdag och frammåt :) För då händer de grejer ;)

 

Puss jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0