har en väldigt bra anledning!

ja då har jag inte suttit vid datan på en vecka för att smilla är i göteborg och har opererat sig, så mamma och micket tog med dadan. Jag har då varit hemma hos mamma själv och tagit hand om  huset!
så har inte kunnat åka hem te pappa och blogga.

det va min bra anledning :) hihi

just nu sitter jag på Ronald mcdonald hus i göteborg, där jag mamma och micke är. (för ni som inte vet vad ronald mcdonalds hus är så är det om barn som måste vårdas på sjukhus under en längre tid kan ha hela sin familj boende i ett hus alldeles intill sjukhuset. Det är ett mysigt hus som man känner sig hemma i och allt folk som är härär trevliga) medans mamma och micke är hos smilla på sjukhuset ska gå över dit om en stund men tänkte bara skriva och bäretta lite om hur de har gott för henne.

Hon opererades måndagen den 29/3 och allt gick bra hon hade i början övervakning dygnet runt men sen så har hon bara bevakning när de behövs. hon ska kanske idag få ett egen rum där mamma eller micke kan sova om dom vill. ni får fråga mer om ni vill veta mer :) vet inte riktigt vad ja ska skriva mer :) 

Men nu så ska jag göra mig i ordning och gå ner till sjukhuset lägger upp bilder senare i dag! 

Puss J 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0