<3

Ja ska ändra på mitt liv nu med det samma så hjärtat och järnan får jobba tillsammans!

mmh diggar den meningen fett mkt , !
den säger så sjukt mkt. men men  har varit hemma från skolan idag för ja hade feber igår och i natt och är fett snuvig ^^ så ska vara hemma i morgon ochså , har tagit hand om bebisen lite dag och köpt en ny bh och skor :D 
 så de va en lycka dag i dag :D mmh,  har kollat på ice age nyss typ den är så sjukt bra (A) kommer alldrig sluta älska den filmen :P
mmh snacka nyss med älsklingen han ska snart  åka över till tyskland :D , mmh i morgån så ska ja ochså och kolla hur de ser ut där ja ska servera på lördag :D de ska faktiskt bli ganska kul (: , men aah har fan inte så mkt mer att skriva :D

/ kyssar J


Kommentarer
Postat av: Klint - Att vara tjej på Fordonsprogrammet

Sv; Heej, vad kul att du gillar min blogg :)

Nej just min design har jag inte gjort själv, men jag har gjort min pojkvänns : projektsaab.blogg.se, så ifall du fortfarande är intresserad av hjälp så är det bara att höra av sig :)

2009-09-08 @ 19:04:41
URL: http://klintt.blogg.se/
Postat av: Klint - Att vara tjej på Fordonsprogrammet

Sv; Javisst, adda mig du :)

För jag har inte tillgång till msn just nu! Men jag skriver i min msn i e-post adress fältet där :)

2009-09-08 @ 19:52:22
URL: http://klintt.blogg.se/
Postat av: Klint - Att vara tjej på Fordonsprogrammet

Sv; Haha jag gör såhär :D

[email protected] :)

2009-09-08 @ 20:14:49
URL: http://klintt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0