40 års fest!

Aaah igår så vaknade ja brevid skrutten min :D mysmys!
sen så vid typ 12 tiden så kommer pappa och hämtar mig
as stressad va han vi hade typ bara 40 minuter på oss att dusha
 och så skulle vi fixa ut ett stort jävla paket i bilen och sen skulle vi in
te stan te Donken och hämta lucas ^^
men vi klarade de :D
sen när vi hade hämtat lucas drog vi te farmor för vi skulle vänta tills jane sluta ( pappas brud )
så där fick ja torka håret , platta och volyma håret :D och sminak mig sen så åt vi mat där ochså sen vid halv 4 skulle vi dra och hämta jane och sen åka på 40 års fest  hos rickard :D
de va rätt så ok aatt vara där va me julia så aah vi kolla film :D mysmys!
sen så satt vi en stund innan vi skulle åka och diskuterade me dom onyktra människorna de va rätt så kul :D
drog vell hem typ 9  eller 10 så när ja kom hem kolla ja på nån konstig film men den va lite rolig :D
sen så gick ja och la mig typ (A)

aah och nu ska ja snart gå och fixa mig ska åka in te stan te Danne :D <3
skriver kanske mer i kväll (A)

/ Kyssar (K)  Jennifer <3






Kommentarer
Postat av: Emma<33

älskar deej <3<3<3

2009-01-19 @ 19:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0