FREDAG!!!!!! ;) <3

Yay fredag i dag :)
vi slutade kl 11, 45 i dag fett skönt gick te mcdonals med Andre,jonathan,oskar och spiderman :)
kul som fan va de v i satt där typ as länge för de började regn som fan (A)
sen så fick spiderman sjussa hem mig på sin moppe alldrig mer va fan skiit rädd han kör som en idiot ^^
När jaah kom hem så åkte jaah på en gång te glansen och betalade ut mitt paket som ja beställt mitt löshår
sk sätta i allt i dag mamma ska hjälpa mig :D
najs soom fan :D !!
just nu sitter jaah ocho kollar på tv  :) och snackar me Johan :D han är värsta pratmonstert
och söt ;)
när mamma kommer hem ska vi sätta i håret  kommer lägga upp en bild sen så alla ni som läser min blogg ska få se hur de ser ut :D , ska kanske färja håret rött ochså :D ,
aja ska dra nu puss på er alla <3

rosa blomma 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0