Smilla

nu sitter jag vid en av datorerna på ronald mcdonald hus. har nyss kommit hit från smilla som ligger på sjukhuset ca 3 minuter bort om man går. Hon har suttit i min famn en stund och kollat på en annan liten söt unge som ochså hade dawn men som kröp runt. så det finns hopp för henne ochså att hon lär sig att krypa. :))

Idag så vakna jag kl 7 av att mamma och micke gick upp drog te smilla. ja somna om och vakna vid 10 käka och sen duscha och fixa sen kom micke ner te mig och vi spela pingis. När vi va klara lagade jag mat och mamma och ja satt och käk. Medans micke va hos smilla så drog mamma och ja till ett köpcentrum och kolla lite :))

sen så kom vi hem för en stund sen till ronald mcdonald hem.
så tänker lägga upp lite bilder på smilla hur hon såg ut från början tills hon bara har en slang kvar.



















visst är hon gullig :))
och  nu har hon inga slangar eller maskiner kvar de är bara hon så hon är verkligen på god väg till att få åka hem snart hoppas vi :)) !!!


Kommentarer
Postat av: magnus

va skönt att smilla börjar bli frisk :) må bäst hälsa mamma o micke puss kram

2010-04-06 @ 20:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0