bakslag!

idag kommer jag med en mindre bra nyhet smilla har fått bakslag hon har fått 42 graders feber och inflamation i något runt hjärtat. :(( 
så de blir ingen hemresa på ett tag nu iallafall inte på i morgon eller på fredag. men vi alla hoppas på att hon ska bli helt frisk snart så hon får komma hem.


idag åker iallafall jag hem med buss -_-' segt som fan men de duger. imorgon är det första skoldagen på ca 2 veckor gud va konstigt de kommer kännas men endå lite kul att få träffa alla! :))

så jag bloggar när jag kommer hem.

Puss J


Kommentarer
Postat av: jennifer

åå lilla gumman.. hoppas det årdnar säg med smilla usch usch!! vi syns i skolan hjärtat saknar dej <33

2010-04-07 @ 14:03:42
URL: http://jaghjartardeeej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0