hejsan!

sitter på hotellet i skolan med brudarna vi sitter och pratar om allt möjligt. Alla håller på och jobbar men inte jag ja är klar med allt helt otroligt om jag ska vara ärlig :) brukar inte vara klar med allt men men denna gång så är ja de. :) mmh har inte skrivit blogg på ett tag sorry för de men har gjort så mkt så ja har inte hunnit med! hehe
har ju fyllt år och så va de julafton nyår och sånt. men nu ska jag börja sköta mig och skriva blogg varje dag om jag hinner :)
har int hänt så mkt mer men smilla har börjat tagit flaska så mamma är glad :) , hon pratar mkt ligger och gurglar och sånt! har inte hänt så mkt mer :)
har fått reda på att jag ska ha min praktik på behrn hotell  kommer bli kul men tidiga mornar :( menmen får vell lägga mig tidigt hehe. bloggar säkert mer när jag kommer hem ska gå och små plocka lite!
puss och hej :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0