kallt ute :O

Fan det är svin kallt ute! och jag har fått reda på att de ska snöa ännu mer i helgen nästan 40 cm :O ! blir så arg är så trött på snön nu! :(

Förlåt för att jag int skrev blogg igår men åkte med Dennis hem och vi myste bara och kolla film så glömde tyvär bort att blogga (A)

Just nu sitter jag och väntar på att mamma ska bli klar med maten är ruskigt hungrig, Det blir kyckling med curry och ris, Något som ja inte har ätit på grymt länge. sen efter maten kl 20.00 så är de GLEE värdens bästa tv serie!!
Har varit på praktiken idag och vi har haft mycket att göra hela dagen först så va de ca: 40 som åt frukost så fixade med de till halv 10. Efter det så var de bara att diska och plocka undan allt.
Sen dra igång med att fixa all mat till dom som skulle äta mat. Sen så sprang jag massa ärenden. Så har haft mycket att göra idag. I morgon kommer det att vara en lugn dag med lite damsugning och frukostfix och rumskoll.

I helgen ska jag självklart vara med min pöjk, vi ska på kalas för hanns syster fyller 30. sen på kvällen ska vi på en fest hos några vänner. Sen är de ju lov en hel vecka, GUD VA SKÖNT!
Va ska ni andra göra i helgen?! :)


(K) Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0