Hej alla!

Hej sitter just och kollar på ensam mamma söker tycker om de pogrammet as mkt. :)
Har inte fått reda på någe nytt om smilla hon mår bra iallafall och skrattar och små pratar. 
fick ochså en jätte fin komentar av en nära vän :)

en sak jag inte förstår mig på är folk som frågat dig varför du inte skäms över lilla smilla. jag skulle skämmas mer för att vara personerna som säger en sådan sak, människor utan känslor tar jag tummen ner på (N)! smilla är annorlunda, unik. men inte på ett dåligt sätt.. hon är en på miljonen, alltså är hon oerhört speciell. kämpa på nenne, &bry dig inte om vad vissa människor säger, jag förstår dig.. vissa går över gränsen, men tänk på att det är DOM som ska skämmas, inte du. för smilla är något att vara stolt över!

och kom ihåg nu jennifer.. jag ska träffa gullungen =)<3 pussss saja!


Folk har alltså sakt sånna saker till mig och frågat då varför jag inte skämms över smilla och om dom skulle få ett barn eller ett småsyskon som hade dawn att dom då skulle skämmas eller göra abort på en gång.
Jag tycker att de är onödigt att dom säger så för ja skämms verkligen inte över smilla hon är den sötaste och bästa lillasyster man kan ha. !!

Kramar J

Kommentarer
Postat av: Klint - Att vara tjej på Fordonsprogrammet

Sv; Nä det är verkligen inte kul :(

Särskillt inte när man inte kommer överens med ens föräldrars/förälders nya pojk/flickvän! Då är de riktigt jävligt. Särskillt när ens föräldrer väljer den före sina barn :(

2009-09-12 @ 22:21:15
URL: http://klintt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0