sitter på datan.

har skiiit tråkigt. sitter och snackar mede marre i telen ^^
medans älsklingen äter frukost. :)
ska snacka med honom sen.

sorry att ja inte skrivit blogg på ett jävla bra
tag men de har hänt massa grejer så ja har inte
orkat. (A) men aah ska börja skriva mer blogg igen :D
så haa men kan inte skriva mer idag för ska hem till
älsklingen och han har inte lagat sin data än så kan
inte skriva något då (A) plus att de känns fett osocialt
att sitta och skriva blogg när man är hemma hos sin
pojkvän. han blir sur då så aah men men igår va ja hemma
och sjuk fett jobbigt men endå skönt att slippa skolan en dag . :)
men aah ska dra nu för att vi ska ha hotel data nu :S


/ kyssar J


saknar mitt långa blonda hår . :'(

Kommentarer
Postat av: Kadri

Ni har alla hört talas om Jamie Olivers matrevolution ?? Eller ??

Jag tänkte likadant. Vi alla vet väl hyr svårt det är o få prenumeranter. ska vi inte lägga varandra som prenumeranter. Du lägger mig och jag lägger dig !!! Hur enkelt som helt. Vas säger du ??

2009-05-07 @ 21:07:21
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0