Tjudululu :D <3

Tjo alla är inte hemma men ja tänkte skriva nu va ja
 har gjort i veckan aah eller från Tisdag till Torsdag :D

Tisdag!
Idag så hade vi kök ja och sara skulle baka kakor
 och bröd vi började med att görad egen te brödet
vi to för lite mjöl så de vart helt cp men så kom Arto
och hjälpte oss ( våran lärare)
så brödet vart klart de skulle gäsa i en halvtimme
så vi tog rast och sen började vi med att göra kakor
vi gjorde första kakorna en gång så när vi skulle ställa
 in de i ugnen de gick bra vi gick och tog 10 min rast när
 vi kom tebaka var de kakor i hela ugnen de hade typ
exbloderat så aah de va gägit i hela jävla ugnen och de
 hade typ gått 1 timme så vi hade övergäst brädet fy på
oss så vi fick typ skynda me de in i ugnen så sen skulle
 vi göra om kakorna så aah vi gjortde de och de vart fan
 inte bättre dom vart as torra . men sen så lyckades vi så
aah rolig dag men lite jobbigt att de vart värsta fel! men tack för en rolig dag sara :D

Onsdag!
Today så skulle vi dra te storstenshögden och åka skidor
ja mimmi och lennea åkte skidor de gick bra för dom 2
 men de gick åt helvette för mig så ja lät dom åka andra
 backar som dom ville åka så åkte ja och jesica men de
 gick ju inte bättre de va jesicas första gång och min andra
så vi stog där i barnbacken och var as rädda att köra över
dom stackars barnen men de gick vell bra till sluta förutom
att vi åkte störtlopp och aah vi skyller på snön men sen så
åkte ja hem och sov var så jävla trött men Älsklingen ringde
och väckte mig aah snacka lite med han sen så åt ja och somna igen.

Torsdag!
Idag så har ja haft vanliga tråkiga lektioner idag :/
men de är alltid lika kul när vi är påflum humör :D
sen så när vi skulle ha engelska kom
knuffen (ungdomsmottagningen)
och snacka om typ massa shiit !
sen så åkte ja upp på stan och träffa jesper sen så ska
ja hem och städa bilen för att få lite pengar till i morgnon ska te
Älsklingen min :D



aah de va vell de som har hänt dom senaste dagarna och ja
 ska verkligen skärpa mig med att skriva blogg :D
men hoppas alla har en bra dag! :D

/ kyssar J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0