myspys!

Nu har ja städat klart har typ tagit 7 timmar eller något. (a)  känner mig duktig!
mmh tänkte berätta va ja gjort i helgen ochså (:


Fredag! (:
i fredags så kom ja itid te skolan de va typ fett tråk i skolan men dagen gick fort iallafall sen efter skolan så drog ja André,Mårten,Felix och Jonte te pizza planeten dom skulle tydligen ha en tävling om vem som kunde käka mest pizza så satt där i typ 2 timmar ^^  men skoj va de :D efter de så gick ja på hindersmässan med mamma köpte godis och en tröjja där de stog Söt men livsfarlig!  :D  mamma köpte nån bebis tröjja som de stog de finns bara en som mig :D den va värsta söt :D sen så sjussa mamma mig till skrutten och vi gjorde inte mkt men sen på kvällen så drog vi in te stan och skulle på bio :D vi såg filmen i taket lyser stjärnorna :D den va fan as bra ! och när vi satt där inne så va de en kille och tjej som satt brevid mig och han satt och stor böla när vi kolla på filmen ja höll på att garva ihjäl mig de såg så fult ut när han sitter och bölar och flickvännen garvar och sen satt ja och skrutten och garva ^^ efter de så va de flum på stan kul va de iallafall så de va alltså en lyckad kväll :D !!

Lördag! ;)
Vaknade av att skrutten smällde i dörren runt 11 tiden :D vi käka frukost sen så kolla vi tv hela dan och baka kladdkaka :D denna gång vart kladdkakan lyckad men inte förra gången :D  men sen efter vi hade bakat kladdkaka tycket emmas mamma att vi var för busiga så vi va tvungna att gå ut och gå en promenad efter de så fixade vi oss lite sen så kolla vi mer tv och satt vid datan sen kl typ 6 så börja vi göra oss i ordning och de tog typ 40 min för ossa att välja kläder sen så tog de 1 timme och 20 min för oss att fixa håret och sminka oss sen så tog vi bussen in te stan och drog och dansa :D kul som fan !!! :D :D :D  sen så kom ja hem typ 1 på natten va as trött somna på en gång !!

söndag :D !
vaknade kl 11 helt klar vaken helt sjukt :O kunde tydligen inte såva längre så gick upp och kolla tv sen så vid lunch tiden så skulle lillebror på maskerad kalas så ja va tvingen att måla honom som en ninja i ansiktet XD han såg fan as rolig ut :D sen så har ja suttit vid data snacka i telen och städat mitt rum :D de tog 7 timmar för mig att städa mitt rum :D hehe är lite lat (A) fast ja städa inte rummet i 7 timmar i sträck de skulle ja aldrig orka så ja satt vell vid datan imellanåt och sen så har ja fan inte gjort något mer ska snart gå ner te tv och sätta på en myspys film och bara mysa :D kanske käka popcorn om vi har några :D

Så hoppas alla haft en as bra helg som ja har haft har fan varit den roligaste helgen på riktigt länge :D !!
tack alla :D !! <3<3<3

/ kyssar J


                                        VILL HA SOMMAR!!!






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0