Kåt och glad kexchocklad :D !

Tjo alla just nu sitter ja och skriver blogg medans Älsklingen och Emil töjer Emils öra, (:
han passa bra i de :D
igår så sluta ja vid 12 och farfar hämta mig sen drog ja hem te dom och fika och snacka med min skit coola farmor :D as kul :D
Vi typ satt ute och snacka sen så laga vi lite mat och sånt :D
sen vid 3 så åkte vi ut te Marieberg och lämna in min tele på lagining igen den va hel i 2 dagar efter förra lagningen men nu är den sönder igen JÄVLA SKIIIT!
de tog typ en halvtimme vart as sur. sen så Träffa Ja Älsklingen,Skrutten och Emil på marieberg :D mys!
ja köpte typ massa smink,trosor,typ en halsduk och mys byxor. fett najs :D
sen så tog alla vi bussen hem te mig och vi kolla as dåliga filmer så aah skrit samma ..
sen så gick vi och la oss (A) heeh aah eller ja och Dennis somna inte fören vid  typ halv 4 (A) heeh
och vakna typ vid 10 :O i morse av att hundjäveln börja skälla :S
vart lite små sur men men de gick över skrutten drog vid typ halv 12  :(
sen så har vi inte gjort mkt.  ska snart ta bussen hem te Älsklingen och vi ska vell typ inte göra så mtk mysa och sånt (A)
aja orkar inte skriva mer ha de bra alla !!!

/ kyssar J




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0