plugg plugg plugg.

mmh kom nyss hem :)
igår när ja kom hem efter skolan orka ja inte plugga låg och kolla på film och mös med mysbebisen ( min katt)
sen så typ gick ja och la mig tidigt :)

och idag så försov ja mig eller aah bror väcker
mig kl 7 och bussen går kvart över :S
så fick skynda mig men han inte med den så
tog sega gh bussen som gick vid halv så ah kom
 typ 15 min sent så de va inte så farligt men aah
stog i disken hela jävla dan :S cp tråkigt men lyssna
 på radion hela tin så aah XD dom prata om massa
roliga saker :)
sen så drog ja hem med bussen och nu gör ja inte så
 mkt ska börja plugga lite snart eller aah sen ^^,
men aha har inte hänt så mkt mer idag (A)
ska kanske dra hem te älsklingen min i morrån har sovmorgon
 för våran lärare är i spanien så vi slipper hennes lektioner :D skönt som fan ;D
så får se om ja drar dit eller om ja bra drar hem och chillar. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0